Řád
Řád
Jednotky
Jednotky Řádu jsou celkově průměr. Hobiti jsou normální střelci. Trpaslíci jsou silní, ale pomalí. Asi nejsilnější jednotkou druhého levelu jsou golemové. Síla . Jsou silní, odolní vůči magii (75%) a mechaničtí, což jim zaručuje imunitu proti množství kouzel. . Mágové jsou relativně slabí. Jedna z nejlepších jednotek 3. levelu jsou džinové, díky svým kouzlům. V jejich stínu stojí silné nagy, které vynikají svou sílou a schopností nepřítel nevrací úder. 4. level tohoto hradu nenabízí žádný zázrak. Titáni jsou silní, ale podmínkou jejich stavby je hrad a ten je v porovnání s konkurencí stejného levelu dost drahý. Titáni jsou střelci, kteří nemají postih při boji zblízka a jsou chráněnci chaosu. Dračí golemové jsou pozemní mechaničtí bojovníci. Mají vlastnost prvního úderu a zároveň ruší první úder nepřátelské jednotce.
Magie
Jedna z nejlepších magií je magie Řádu. Magii Řádu nabízí silná psychická kouzla, například berserk nebo hypnózu, ta měla být trochu omezená, stačilo by jen trochu. Výborné kouzlo je také teleport, hromadné zpomalení, slepota...
Ostatní
Tento hrad nabízí dobrou budovu Univerzita (s možností naučit se dovednostem) Bojový hrdina je určen na ekonomiku a zpravování města než na boj.
Celkově
Hrad Řádu je v H4 silný díky magii a džinům. Vyniká v dobývání hradu. Na obranu hradu je lepší průměr a v bitvě venku je průměrný. Výrazně neztrácí v ničem.
Autor: case
Trpaslík |
Hobit | Zlatý golem | Mág |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Džin |
Naga | Dračí golem | Titán |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |